Marka HoReCa Las-Kalisz

W 2020 r. stworzyliśmy markę handlową HoReCa Las-Kalisz. Zastąpiła ona funkcjonującą przejściowo markę „Z polskich lasów”, która nie odzwierciedlała w pełni profilu naszej działalności.


Systematycznie zwiększamy bowiem wielkość przetwórstwa mięsa króliczego, które w odróżnieniu od dziczyzny pochodzi nie z lasów, ale z hodowli fermowych. Z powodu dbałości o większą konkurencyjność oraz w odpowiedzi na oczekiwania kontrahentów dzięki naszym wieloletnim kontaktom biznesowym sezonowo wprowadzamy do swojej oferty również dziczyznę (głównie ptactwo) importowaną z zagranicy.

Marka HoReCa Las-Kalisz znacznie lepiej odzwierciedla naszą specjalizację, która obejmuje dwa rodzaje mięs trudne do powiązania jednym hasłem. Człon HoReCa zwraca ponadto uwagę na głównego odbiorcę naszych produktów, które zarówno na krajowym, jak i na zagranicznym rynku odpowiadają przede wszystkim na potrzeby profesjonalnej gastronomii, segmentu szczególnie wymagającego pod względem jakości. Mamy świadomość, że to zawodowcy kreują smaki, które klient indywidualny chce włączać do domowego menu. Odgrywa to ogromną rolę w przypadku wciąż niedocenianych na naszych stołach dziczyzny i mięsa królika. Nasze produkty z charakterystycznym logo wzbogaconym o czapkę kucharską pojawiają się więc również w sieci sprzedaży detalicznej.

HoReCa Las-Kalisz to doskonała jakość. Nie tylko renomowani szefowie kuchni mogą w swoich popisach kulinarnych korzysta z produktów mięsnych z najwyższej półki. Z logo HoReCa Las-Kalisz na opakowaniach wprowadzamy je na stoły polskich domów.